خانه / رمالی و دعانویسی / آیا سحر و جادو برای بستن بخت وجود دارد؟دعایی برای ابطال و گشایش بخت بسته شده

آیا سحر و جادو برای بستن بخت وجود دارد؟دعایی برای ابطال و گشایش بخت بسته شده

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir آیا سحر و جادو برای بستن بخت وجود دارد؟دعایی برای ابطال و گشایش بخت بسته شده را برای شما عزیزان علاقه مند قرار دادیم . آیا گشایش بخت و چشم نظر وجود دارد ؟ دعا و طلسم و سحری برای باطل کردن و از بین بردن جادو های شیطانی و یا باز کردن بخت بسته شده وجود دارد ؟

آیا سحر و جادو برای بستن بخت وجود دارد؟دعایی برای ابطال و گشایش بخت بسته شده
آیا سحر و جادو برای بستن بخت وجود دارد؟دعایی برای ابطال و گشایش بخت بسته شده

آیا سحر و جادو برای بستن بخت وجود دارد؟دعایی برای ابطال و گشایش بخت بسته شده,دها و طلسم برای باز کردن بخت بسته شده,چگونه میتوان بخت بسته شده را باز کرد,دعا و طلسم و سحر برای گشایش بخت,طلسم و سحر برای ابطال و باطل کردن جادو

آیا سحر و جادو برای بستن بخت وجود دارد؟دعایی برای ابطال و گشایش بخت بسته شده

یکی از مشکلات این است که برخی از عزیزان سؤالی را طرح می‌کنند و پاسخ آن را چنان با عجله می‌خوانند که مانع از توجه به نکات مطروحه می‌گردد. یکی از کاربران گرامی نیز چندین بار ایمیل بدون نشانی در این خصوص ارسال کرده بود و هر دفعه نیز گله‌مند شده بود که پس چرا پاسخ ارسال نمی‌شود؟!
الف – کجا بیان شد که «سحر و جادو» یا طلسمات برای بستن بخت وجود ندارد؟! در همان مطلبی که تحت عنوان «خواستگار مطلوبی ندارم و یا مسکوت می‌ماند، و حال آن که خانواده و شرایط خوبی دارم! آیا به بستن شدن بخت معتقد نباشم؟ آیا دعایی برای ابطال وجود دارد؟» اولین جمله در پاسخ این بود که «هر چند سحر و جادو وجود دارد …».
سحر و جادو صنعتی است که خداوند متعال در قرآن کریم بر وجود آن تصریح نموده است، پس کسی که اهل قرآن باشد، وجودش را نفی نمی‌کند. مرحوم علامه طباطبایی (ره) در این خصوص می‌فرمایند: «… در این میان افعال خارق العاده دیگری است که مستند به هیچ کدام از اسباب طبیعی و عادی نیست، مانند خبر دادن از پنهانی‌ها و مانند ایجاد محبت یا دشمنی و گشودن گره‌ها و گره زدن‌ها و خواب کردن و احضار و حرکت دادن اشیاء با اراده و از این قبیل کارهایی که مرتاض‌ها انجام می دهند که به هیچ وجه قابل انکار نیست، یا خودمان بعضی از آنها را دیده‌ایم و یا برایمان آن قدر نقل کرده‌اند که دیگر قابل انکار نیست.»، منتهی بیان شد که اولاً فعل حرامی است و نباید یاد گرفت و یاد داد و عمل نمود، ثانیاً گمان نشود که هر مشکلی لابد از سحر و جادو و بسته شدن بخت و یا افتادن گره توسط سحر و جادو در کارها می‌باشد. گاه مشکلات دیگری مانع از وقوع مطلوب می‌گردد.
این گمان، اولاً سبب تعطیلی عقل و تعقل در تدبیرها و چاره جویی‌ها می‌گردد و ثانیاً سبب رونق بازار رمّال‌های دکاندار و از خدا بی‌خبر می‌شود، چرا که نان آنها در سادگی و زودباوری و البته تنبلی برخی از مردم است.
بدیهی است برخی از مردم ساده، دوست ندارند که فکر کنند، تأمل و تدبر کنند، چاره اندیشی و عمل کنند، دوست دارند یکی دعایی بخواند و فوت کند یا بنویسد و بخوراند، همه کارهایشان اصلاح شود!
دقت شود که وقتی سحر و جادو و بستن بخت و … وجود دارد، آثار و تبعات سوء آن نیز وجود دارد. چه کسی گفته که هر ساحر یا رمّالی می‌تواند گره بگشاید و یا بخت بسته را باز کند؟ آیا مراجعه کننده فکر نمی‌کند شاید همین کار او سبب گره بیشتر و یا تبعات سوء بدتری باشد؟ اگر قرار بود کارها با سحر و جادو حل شود، خداوند حکیم به جای انبیا و اولیایش جادوگر به سوی مردم گسیل می‌کرد و به جای قرآن و رهنمودهایش اورادِ گوناگون می‌فرستاد.
ب – البته برای ابطال چشم زخم – سحر و جادو در بستن بخت – ایجاد اختلاف – ایجاد محبت – گشایش بخت برای ازدواج و …، ادعیه و دستورالعمل‌های معتبری وجود دارد که در همان مبحث به برخی از آنها اشاره شد.
در همان مبحث مذکور (1) بیان گردید که هر کس گمان دارد بختش بسته شده است، ابتدا از رفتن به سراغ اینهایی که تحت عنوان دعا نویسی نوشته‌جات یا دستورالعمل‌هایی می‌دهند خودداری کند، چرا که احتمال بازتاب سوءاش بیشتر است و در ضمن حرام نیز هست – مگر آن که به علما و فقهای شناخته شده و صاحب کرامت رجوع کند. ثانیاً اطراف خود و منزل و لباس‌ها و کمدهایش را بگردد، تا کسی وِردی یا طلسمی در آنها پنهان نکرده باشد. ثالثاً آیات، ادعیه و اذکار وارده و معتبر را بخواند یا عمل کند.

بیان شد:
*- مداومت در تلاوت سوره های «الفلق» و «الناس» باطل کننده‌ی هر گونه سحر و چشم زخم است.
*- دعای «سیفی صغیر» در مفاتیح که تقریباً دو صفحه است و بعد از دعای عظیم الشأن «جامعه صغیر» و قبل از دعای ارزشمند و گشایش‌گر «توسل» درج شده است، از مؤثرترین دعاها در شکستن طلسمات می‌باشد. اگر باور و دقتی باشد، حتی یک بارش نیز کافیست و البته در تداومش خیر بیشتری هست. منتهی به صورت دعا خوانده شود و نه به صورت وِرد.
*- رسول خدا (ص) برای دفع شیاطین و جادوگران خواندن آیه سخره یعنی آیات 54، 55، و 56 سوره اعراف را سفارش کرده‌اند. (کلیات مفاتیح الجنان، صفحه 1139)
*- صدقه نیز از مهم ترین عوامل رفع گرفتاری ها، دور شدن بلاها و شکست طلسمات است.
البته دستورات معتبر دیگری مانند خواندن زیارت عاشورا به قصد اجابت دعا در شکست طلسمات و نیز گشایش بخت (چه پسر و چه دختر) وجود دارد.
دقت فرمایید که آیات و ادعیه، هیچ کدام وِرد و جادو نیستند، لذا نیّت و توجه و دعای خالصانه، توکل و توسل جدی کارساز است. گاه دو رکعت نماز حاجت، هدیه دادن دو رکعت نماز به مقام والای حضرت مهدی (عج)، یک بسم الله الرحمن الرحیم و صلوات، یک بار تلاوت دو سوره معوذتین، یک بار تلاوت سوره حمد، همه طلسمات احتمالی را باطل می‌کند و همه گره‌های افتاده در کار را می‌گشاید.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *