خانه / جادوگر و ساحر / دعانویسی و رمالی اینترنتی و فالگیران پیشرفته (گرفتن استخاره و باز کردن سرکتاب)

دعانویسی و رمالی اینترنتی و فالگیران پیشرفته (گرفتن استخاره و باز کردن سرکتاب)

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir  دعانویسی و رمالی اینترنتی و فالگیران پیشرفته (گرفتن استخاره و باز کردن سرکتاب) را برای شما عزیزان و علاقه مندان قرار دادیم . این روزها کسب و کار دعانویسان و رمالان و فالگیران نسبت به قبل پیشرفته تر شده . این افراد با ایجاد سایت و وبلاگ و یا شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و … کارهای خودشون رو بهتر تبلیغ میکنند . دعانویسی و رمالی و باز کردن سرکتاب و گرفتن استخال و انواع فال ها کارهایی است که این رمالان انجام میدهند …

 دعانویسی و رمالی اینترنتی و فالگیران پیشرفته (گرفتن استخاره و باز کردن سرکتاب)
دعانویسی و رمالی اینترنتی و فالگیران پیشرفته (گرفتن استخاره و باز کردن سرکتاب)

 دعانویسی و رمالی اینترنتی و فالگیران پیشرفته (گرفتن استخاره و باز کردن سرکتاب),دعانویسی اینترنتی,رمالی اینترنتی,فالگیری اینترنتی,گرفتن استخاره در اینترنت,باز کردن سرکتاب و دیدن طالع در اینترنت,غیب گویی و پیشگویی آینده توسط دعانویس و رمال اینترنتی,دعانویسان و رمالان اینترنتی,سایت دعانویسی و رمالی,وبلاگ و شماره موبایل رمال و دعانویس خوب

 دعانویسی و رمالی اینترنتی و فالگیران پیشرفته (گرفتن استخاره و باز کردن سرکتاب)

زمان نه چندان دور اسمی از فالگیری، استخاره و… که به میان می‌آمد به یاد فنجان‌های کوچک قهوه، اشک‌های شمعی که بروی شیشه می‌افتد، راهروهای شیک آرایشگاه‌های زنانه می‌افتیم.

آدمهای متفاوتی هستیم که پا در میدان فال می‌گذاریم و هربار سعی می‌کنیم بهترین بشارت‌ها و زیباترین آرزوهایمان را در فنجان قهوه تیره‌ای ببینیم . کارخوب، سفر، ازدواج موفق، حل مشکلات و… اما در این میان گویی پیشرفت تکنولوژی دست از سرفالگیرها نیز برنداشته و به حرفه آنها نیز سرایت کرده است.

دیگر نیازی به دعانویسی با نبات یا دم کردن قهوه نیست؛ چراکه با پیشرفت تکنولوژی و آشنایی فالگیران به اینترنت نباید نگران آن باشیم که قهوه‌مان را تا ته خورده‌ایم و به اندازه یک بند انگشت آن را نگه نداشتیم. حالا به لطف تکنولوژی دیگر نیازی به دم کردن قهوه، انگشت زدن‌های آهسته و پی در پی نیست، چراکه این بار به جای انگشت‌زدن به ته فنجان قهوه، باید انگشتان خود را بروی تبلت گذاشته و نیت کنید.

رمالی اینترنتی، هدیه جدید تکنولوژی به علاقمندان

از گذشته فالگیری و رمالی برای برخی از افراد سودجو به عنوان کسب‌وکار پردرآمدی شناخته شده است، اما میزان اقبال عمومی مردم و درآمدزایی این کسب و کار بگونه‌ای بود که حتی تب فالگیری و رمالی به بسیاری از سایت‌ها نیز نفوذ کرد و کاربران اینترنت را تحت تاثیر قرار داد.

در قرن حاضر بهای انواع فال در تهران و شهرهای بزرگ به قیمت‌هایی حتی بیش از یک میلیون تومان نیز رسیده است و این اقبال عمومی مردم سبب شده است که شمار رمالی اینترنتی نیز روز بروز افزایش یابد و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که فارغ از مسئله سرگرمی، رمالی و کلاهبرداری‌های اینترنتی کام بسیاری از کاربران را تلخ کرده و بسیاری از آنها را به نابودی کشانده است.

ارتباط با رمالان اینترنتی تنها با یک ایمیل

حالا رمالان اینترنتی در دنیای مجازی به دنبال مشتریان خود هستند بگونه‌ای که مشتریان تنها با ارسال یک ایمیل به آقا یا خانم رمال، نام خود و معرفشان را در آن قید کرده و منتظر پاسخ فالگیر می‌مانند.

داستان ساده است، مشتری محترم تا زمان استعلام فالگیر باید منتظر پاسخ بماند و بعد از آن ایمیلی همراه با شماره کارت یا حساب برای متقاضی فرستاده و از آن خواسته می‌شود که «نیت کند».

نیت که انجام شد، نوع فال نیز مشخص می‌شود اینکه شما فال تاروت، قهوه، شمع و… می‌خواهید؟ قیمت‌های متعددی دارد و فال شمع از همه گرانتر است و پس از آن اگر خوش شانس باشی ظرف چندساعت و در غیر این صورت تا 48 ساعت بعد پاسخ فال تایپ شده و منسجم برایتان ارسال می‌شود و فالگیر نیز مسئولیتی در مورد صحت و سقم جواب ندارد.

نگاهی به چرخه فالگیری که بیاندازیم متوجه می‌شویم که باوجود تلاشهای بسیار برای حذف این پدیده بازهم شاهد گسترش آن در میان اقشاری از مردم جامعه هستیم؛ مردمانی که در ابتدا به دلیل باورهای غلط و کم آگاهی به سمت فال رفته بودند اما حالا با قشر تحصیل کرده‌ای روبرو هستیم که به دلیل تفریح و کمی هم با رضایت قلبی به این سمت گرایش پیدا می‌کنند و نه تنها بیسواد نیستند بلکه از سواد لازم برای استفاده از اینترنت برخوردار هستند و نمی‌توان به آنها بیسواد گفت.

این درحالیست که مطابق قانون مصوب 1324، هرگونه اقدام به رمالی، جن‌گیری و فالگیری جرم محسوب می‌شود و مطابق بند 18 ماده 3 آئین‌نامه این قانون افرادی که از طریق رمالی و پیشگویی در مغازه و خانه مردم را فریب می‌دهند و از این طریق درآمد کسب می‌کنند، مرتکب جرم شده و قانون برای این افراد زندان و جزای نقدی پیش‌بینی کرده است، اما سود آوری این شغل به میزانی است که افراد نه تنها روغن زندان و جریمه را به تن مالیده‌اند بلکه در راستای ارتقا سطح و کلاس آن اقدام کردند.

در این میان دکتر مجید ابهری آسیب شناس مسائل اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار ما در تشریح علل گرایش افراد به رمالی می‌گوید که ضعف ایمان، فاصله گرفتن از توکل، کمرنگ شدن ارزشهای اخلاقی، کنجکاوی، چشم و هم چشمی از علل رفتاری حرکت به سمت رمالها و فالگیران هستند.

وی افزود: فالگیران که با فال چای، قهوه ورق، شمع، نخود اقدام به کار می‌کنند، بیشتر جنبه سرگرمی و تفنن داشته و 95 درصد از مشتریان آنها از میان بانوان هستند و گاها نیز دیده شده است که علاوه بر دریافت اینترنتی، بعضی از آنها فالگیری تلفنی نیز انجام می‌دهند؛ بگونه‌ای که با یک تلفن و نیت، پاسخ توسط پیک موتوری به در منزل مشتری فرستاده و در قبال 50 تا 100 هزار تومان پاسخ را تحویل می‌دهند.

این رفتارشناس اجتماعی با بیان اینکه گاها نیز برخی دعا نویس‌ها و سرکتاب بازکن‌ها، با نوشتن کلمات و یا کشیدن بعضی شکل‌ها روی کاغذ برای هدف‌های گوناگون مثل زبان بند، مهربان شدن شوهر، طلاق بین افراد، بستن بخت کسی و غیره اقدام به کار می‌کنند.

وی می‌گوید: انسان در مواقع ناامیدی و مشکل اگر دارای ایمان کامل و توکل نباشد دست به هر ریسمانی می‌زند تا برای خود درمانی پیدا کند و به دلیل گرایش افراد به رمال‌ها، زمینه مشکلات دیگر همچون آزار و اذیت جنسی و … بروز پیدا می‌کند که اطلاع رسانی و شفاف سازی در کنار برخوردهای قاطع قانونی راهکارهای اساسی ریشه‌کن کردن این گونه فریبکاران است در غیر این صورت روز به روز بر تعداد این راحت طلبان مثل غده‌های سرطانی که بدون هیچگونه زحمت پول‌های هنگفت بدست می‌آورند، افزوده می‌شود چرا که خرافه پرستی انسان را ضعیف النفس می‌کند و فرد تصور می‌کند که از خود اراده‌ای ندارد و همواره تقدیری می‌اندیشد درحالی که انسان خودش سرنوشتش را می‌سازد.

در حالی ابهری از نقش سازنده دستگاه‌های فرهنگ‌ساز در زمینه افزایش آگاهی‌های مردمی سخن می‌گوید که باز هم جای خالی این گروه‌ها احساس می‌شود. در عین حال پلیس فتا نیز همواره به مردم هشدار می‌دهد تا نسبت به فعالیت رمالان اینترنتی هوشیار باشند و از آنجایی که پرونده‌هایی در زمینه کلاهبرداری از افراد در قالب رمالی تشکیل شده است مراقب باشند تا طعمه رمال‌های اینترنتی که پدیده فضای مجازی هستند، نشوند.

درباره ی admin

5 دیدگاه

  1. نگرانی من راجبه دختر ۲ماه ام هست ایا اونم مشکل منو به ارث میبره

  2. سلام دوستان
    تشکر میکنم از همه شما بابت دعاهای خوبی که در سایت میگذارید.
    خداوند به استاد بابایی عمر طولانی عنایت کنه.

  3. سلام
    چرا سرنوشت من اینجوریه ازدواجم جور نمیشه .چرا?

  4. من علاقه ی زیادی به یاد گیری دارم لطفاً من را قبول کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *