خانه / آموزش کف بینی / تست روانشناسی و شخصیت شناسی از روی انگشتان دست و روشهایی برای رسیدن به موفقیت در زندگی

تست روانشناسی و شخصیت شناسی از روی انگشتان دست و روشهایی برای رسیدن به موفقیت در زندگی

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir روانشناسی از روی انگشتان دست و روشهایی برای رسیدن به موفقیت در زندگی را برای شما عزیزان قرار دادیم . آشنایی با ویژگی های شخصی با انتخاب یکی از انگشتان دست و راهکارهایی برای رسیدن به موفقیت را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد ./

روانشناسی از روی انگشتان دست و روشهایی برای رسیدن به موفقیت در زندگی
روانشناسی از روی انگشتان دست و روشهایی برای رسیدن به موفقیت در زندگی

روانشناسی از روی انگشتان دست و روشهایی برای رسیدن به موفقیت در زندگی,به کدام انگشت دست خود بیشتر علاقه دارید,روانشناسی جالب از روی انگشتان دست,روانشناسی از روی انگشت دست,کدام انگشت دست خود را بیشتر دوست دارید,تست شخصیت شناسی از روی انگشت دست,آزمایش شخصیت شناسی با انگشت دستان,روانشناسی و تست شخصیت شناسی با انگشت دست مورد علاقه

تست روانشناسی و شخصیت شناسی از روی انگشتان دست و روشهایی برای رسیدن به موفقیت در زندگی

آیا تا به حال به‌طور دقیق به انگشتان دستان خود نگاه كرده‌اید؟ آيا تا به حال فكر كرده‌اید به كدام یك علاقه بیشتری نسبت به بقیه دارید؟ با دقت نگاه كنید؛ همان انگشتي كه دوستش داريد، به سمت موفقيت اشاره مي‌كند! اين تست شخصيت‌شناسي شما را شگفت‌زده خواهد كرد وقتي با انتخاب يكي از انگشت‌ها، شخصيت خودتان را بشناسيد. پس از مطالعه شخصيت خود، شما مي‌توانيد در ادامه متن، راهكارهايي براي رسيدن به موفقيت در روزهاي پيش‌رو را  بخوانيد.

انگشت شست

این انگشت نماد مسائل مادی و ثروت است و كسانی كه این انگشت را انتخاب می‌كنند، اقتصاد‌دانان خوبی هستند و معمولا از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارند. توصيه كارشناس ما براي گروهي كه انگشت شست خود را دوست دارند، اين است كه به مسائلي مثل طلا و دلار كه ذهن عموم را اشغال كرده است توجهي نكنند. شما مي‌توانيد به ايده‌اي تازه فكر كنيد؛ درست مثل عكاسي كه دور ايستاده است و از تجمع هزاران عكاس در اطراف يك تيم ورزشي عكسي براي بردن تمام جوايز عكاسي برمي‌دارد!

انگشت اشاره

این انگشت نماد كار است و اشخاصی كه به این انگشت اهمیت بیشتری می‌دهند، انسان‌های كاری‌ای هستند و به‌طور كلی وجدان كاری‌ خوب و موفقیت زیادی در كارهای‌شان دارند. كارشناس ما به اين گروه از افراد توصيه مي‌كند چند هفته‌اي روي اين موضوع مهم تمركز كنند: آيا ما درست در جاي خودمان قرار گرفته‌ايم؟! پاسخ به اين پرسش – البته به شرطي كه صادقانه باشد! – رمز موفقيت تمام مردم جهان است!

انگشت وسط

این انگشت میزان اهمیت به‌خود فرد را نشان می‌دهد؛ افرادی كه این انگشت را انتخاب می‌كنند، در مورد همه چیز اول به‌خود اهمیت داده و تا‌حدودی خود‌پرست و خود‌خواه هستند! افراد اين گروه معمولا افراد موفقي هستند. در واقع نكته مهم اين است كه اين افراد حتي اگر در نگاه عموم چهره‌اي موفق نباشند اما در ذهن خودشان هستند و اين رضايت از خود به نوعي بزرگ‌ترين موفقيت است؛ موفق باشيد.

انگشت انگشتری

این انگشت نماد محبت و عشق است و كسانی كه این انگشت را انتخاب می‌كنند، انسان‌هایی احساساتی و عاطفی هستند و همواره به‌دنبال محبت و خوشحال كردن دیگران هستند. توصيه كارشناس ما براي اين گروه از افراد اين است كه واقع‌بين باشند. شما از محبت كردن به ديگران لذت مي‌بريد، اين الزاما دليلي براي مهربان بودن ديگران با شما نيست. شما بارها از اين رفتار ديگران دل‌تان شكسته است اما بايد به جاي غصه خوردن خودتان را خوشبخت احساس كنيد كه در اين دنيا هنوز مي‌توانيد با آدم‌ها مهربان باشيد!

انگشت كوچك

این انگشت نماد خانواده و فرزند است و كسانی كه به این انگشت علاقه‌مندند، افرادی هستند كه به خانواده پایبند بوده و به زندگی مشترك و به‌طور كلی روابط بین افراد اهمیت می‌دهند. اين گروه از افراد آدم‌هايي خلاق اما بسيار بي‌اراده هستند. مشكل اين افراد نداشتن قدرت ريسك در زندگي است. توصيه كارشناس ما به اين گروه از افراد يك‌بار براي هميشه پا را درون آب گذاشتن است! بگذاريد ترس‌تان بريزيد؛ شما آنقدر خلاق هستيد كه از ترس جان‌تان شنا كردن را به سرعت بياموزيد!

درباره ی admin

یک دیدگاه

  1. مطلب بسیار مفید ممنون
    امروزه متدهای بسیاری در خصوص شناخت انگشتان و تحلیل آنها وجود دارد. بطور مثال انگشتان کشیده خصوصیات ویژه ای دارد. افرادی دیگر با انگشتانی کوتاه و بزرگ هم دارای مشخصات دیگری هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *