خانه / علم جفر / آیا پیشگویی زمان قیامت و زمان ظهور امام زمان (عج) با علم جفر واقعیت دارد؟

آیا پیشگویی زمان قیامت و زمان ظهور امام زمان (عج) با علم جفر واقعیت دارد؟

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir آیا پیشگویی زمان قیامت و زمان ظهور امام زمان (عج) با علم جفر واقعیت دارد؟ را برای شما عزیزان قرار دادیم . آیا میتوان به وسیله علم جفر زمان پایان دنیا و قیامت و ظهور آقا امام زمان (عج) را پیشگویی و پیش بینی کرد ؟! در ادامه مطلب متن کامل را مشاهده خواهید کرد ./

آیا پیشگویی زمان قیامت و زمان ظهور امام زمان (عج) با علم جفر واقعیت دارد؟
آیا پیشگویی زمان قیامت و زمان ظهور امام زمان (عج) با علم جفر واقعیت دارد؟

آیا پیشگویی زمان قیامت و زمان ظهور امام زمان (عج) با علم جفر واقعیت دارد؟,پیشگویی زمان قیامت با علم جفر,پیشگویی پایان دنیا با علم جفر,آیا با علم جفر میتوان پایان دنیا و قیامت و ظهور امام زمان را پیشگویی کرد؟,علم جفر و پیشگویی ظهور اقا امام زمان,پیش بینی زمان قیامت و ظهور منجی عالم بشریت با علم جفر

آیا پیشگویی زمان قیامت و زمان ظهور امام زمان (عج) با علم جفر واقعیت دارد؟

بعضا در برخی از وبلاگها ، سایتها و یا در مطالب چاپ شده توسط برخی شیادان که به اسم دین و مذهب و با مربوط کردن معلومات اندک خود به علم جفر و پیشگویی و … اظهار نظر در رابطه با زمان ظهور امام زمان ( علیه افضل صلوات المصلین ) نموده اند دیده میشود که تاریخ معینی را بیان میکنند.

کما اینکه برخی گفته اند مثلا تاریخ ظهور امام زمان (عج) فلان سال و فلان روز و فلان ساعت است که طبق روایات صحیح شیعی صد در صد این گونه مطالب دروغ است و هیچ کسی بغیر از خداوند متعال از زمان قیامت و زمان ظهور منجی عالم بشریت خبر ندارد. حتی ( شاید ) خود امام عصر ( روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه فداء ) نیز از زمان ظهور خود خبر نداشته باشند که این مطلب در محدوده بحث ما نیست. اما همین بس که هر کسی به هر طریقی دست میزند تا عقل و دل مردم عوام را بدزدد و فقط برای دفع شهوت مشهوریت مسائل خاص دینی علی الخصوص مسائل شیعی را زیر سوال میبرند.

فضیل از امام باقر(علیه السلام )پرسید:
هل لهذا الامر وقت؟ فقال: كذب الوقاتون، كذب الوقاتون، كذب الوقاتون
آیا برای این امر وقتی معین است؟ آن حضرت سه مرتبه فرمود: آنان كه وقتی برای آن تعیین می‏كنند، دروغ می‏گویند.
ابی بصیر گوید: از امام صادق(علیه السلام )درباره امام زمان(علیه السلام )پرسیدم. فرمود:
كذب الوقاتون، انا اهل بیت لانوقّت، ثم قال: اَبی الله الاّ أن یخلف وقت الموقّتین.
آنان كه وقتی برای آن تعیین می‏كنند، دروغ می‏گویند. ما اهل بیت، زمانی برای آن تعیین نمی‏كنیم. آن‏گاه فرمود: خداوند چنین اراده كرده است كه با هر وقتی كه تعیین كنند، حتما مخالفت نماید و ظهور را در آن وقت قرار ندهد.
در روایت دیگر فرموده‏اند:
((‏كذب الموقتون، ما وقّتنا فیما مضی ولا نوقّت فیما یستقبل؛
آن‏كه برای آن وقتی تعیین كند دروغ گفته است… ما در گذشته وقتی تعیین نكرده‏ایم و در آینده نیز هرگز وقتی برای آن تعیین نخواهیم كرد)).
در برخی روایات، علت عدم تعیین وقت ، چنین بیان شده است: امام جواد(علیه السلام )فرمودند:
لو عُین لهذا الامر وقت لقست القلوب و لرجع عامّه الناس عن الاسلام و لكن قالوا: ما اسرعه! ما اقربه! تألفاً لقلوب الناس و تقریبا للفرج ؛اگر برای این امر وقتی تعیین شود دل‏ها را قساوت می‏گیرد و توده مردم از اسلام بر می‏گردند. بگویید: چه زود است! چقدر نزدیك است! تا دل مردم آرام گیرد و فرج نزدیك شود.

هیچ علمی و هیچ کسی نمیتواند خبر از زود یا دیر شدن زمان ظهور امام زمان بدهد زیرا امری همچون دعا میتواند هر عددی را که کسی بیان نمود را تغییر بدهد . طبق آیات قرآن با دعا و صدقه میتوان امور را تغییر داد.

برخی به دروغ به حضرت آیت الله بهجت نسبت داده بودند که ایشان فرموده اند که زمان ظهور نزدیک است و پیر زنان و پیر مردان زمان حال میتوانند حضرت صاحب الامر را ببینند. که این جملات در هیچ جایی ثبت نشده است و هیچ مدرکی دال بر صحت این جملات از آیت الله بهجت وجود ندارد.

برخی نیز با شیادی تمام اظهار دوستی و رفت و آمد با ایشان را داشته اند و برای سوء استفاده خود و تخریب چهره شیعه دست به هر کاری زده اند که به لطف خداوند متعال ، خود دست خود را رو کرده اند و رو سیاه به نام شهادت خود را به کام مرگ برده اند و حال با عناوین مختلف زنده شده اند و قصد ادامه  اهداف شوم خود را به طرق دیگر دارند. که ان شاء الله به فضل پروردگار متعال و به مدد حضرت صاحب الزمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) روی آنان از اینکه هست سیاه تر نیز خواهد گشت . ان شاء الله

برادران و خواهران عزیز در صورتیکه نظری دارند لطفا با ایمیل مربوطه در نظرخواهی بنویسند تا در صورت نیاز جواب ، جوابیه آنان را برایشان ارسال نماییم.

و السلام علی من اتبع الهدی

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *