خانه / پول و ثروت / چگونه میتوان با قانون جذب پول و ثروت زیاد جذب کرد؟ تجربه افراد پولدار و ثروتمند از قانون جذب

چگونه میتوان با قانون جذب پول و ثروت زیاد جذب کرد؟ تجربه افراد پولدار و ثروتمند از قانون جذب

در این پست از سایت antique-book-treasure.ir چگونه میتوان با قانون جذب پول و ثروت زیاد جذب کرد؟ تجربه افراد پولدار و ثروتمند از قانون جذب را برای شما عزیزان قرار دادیم . با استفاده از قانون جذب میتوان پول و ثروت را جذب کرد . در ادامه مطلب روشهایی برای جذب پول و ثروت با استفاده از قانون جذب را مشاهده خواهید کرد ./

چگونه میتوان با قانون جذب پول و ثروت زیاد جذب کرد؟ تجربه افراد پولدار و ثروتمند از قانون جذب
چگونه میتوان با قانون جذب پول و ثروت زیاد جذب کرد؟ تجربه افراد پولدار و ثروتمند از قانون جذب

چگونه میتوان با قانون جذب پول و ثروت زیاد جذب کرد؟ تجربه افراد پولدار و ثروتمند از قانون جذب,قانون جذب برای پولدار شدن,به دست آوردن پول و ثروت با قانون جذب,قانون جذب پول چیست؟,قانون جذب پول و ثروت در زندگی,آیا میخواهید پولدار و ثروتمند شوید ؟

چگونه میتوان با قانون جذب پول و ثروت زیاد جذب کرد؟ تجربه افراد پولدار و ثروتمند از قانون جذب

چگونه میتوان با قانون جذب پول و ثروت زیاد جذب کرد؟ تجربه افراد پولدار و ثروتمند از قانون جذب
چگونه میتوان با قانون جذب پول و ثروت زیاد جذب کرد؟ تجربه افراد پولدار و ثروتمند از قانون جذب
چگونه میتوان با قانون جذب پول و ثروت زیاد جذب کرد؟ تجربه افراد پولدار و ثروتمند از قانون جذب
چگونه میتوان با قانون جذب پول و ثروت زیاد جذب کرد؟ تجربه افراد پولدار و ثروتمند از قانون جذب

آیا می خواهید پول بیشتری جذب کنید؟

گاهی تعجب می کنیم که چرا «پول» و ثروت را به خود جذب نمی کنیم، در حالی که هرکاری که لازم بوده، انجام داده ایم. برای جذب پول چه چیزی تاثیر بیشتری دارد؟

من بیش از سه دهه است که روی «قانون جذب» مطالعه می کنم و کتاب های متعددی در این زمینه نوشته ام و سعی کرده ام در فیلم «راز» و برنامه تلویزیونی لاری کینگ، دانی داچ و برنامه های پربیننده دیگر، آن را معرفی کنم. وقتی صحبت از قانون جذب به میان می آید بسیاری از مردم می خواهند یاد بگیرند چگونه از آن برای جذب پول استفاده کنند، آن ها شگفت زده اند بدانند چگونه عشق، اتومبیل، خانه، شادی و هر چیز دیگری را جذب کنند اما پول برای بیشتر مردم نقطه آغاز است؛ پس چگونه می توان پول بیشتری جذب کرد؟

چگونه می توان پول بیشتری جذب کرد؟

برای جذب هر موردی؛ به ویژه پول، هفت راه صحیح وجود دارد:

1- پول ببخشید!

شاید عجیب به نظر برسد، اما هرچه بیشتر ببخشید، بیشتر به دست می آورید؛ وگرنه نمی توانید در این مسیر موفق شوید. به هر کسی که از نظر روحی به شما حس خوبی می دهد، آزادانه و آشکارا ببخشید. با خودتان عهد ببندید همیشه 10 درصد آنچه را دریافت می کنید، ببخشید؛ اما در مقابل حسی که به شما می گوید: «میزان بیشتر، ببخشید!» هوشمندانه تر عمل کنید.

به یادداشته باشید به افراد، مکان ها و گروه هایی کمک کنید که به شما روحیه و حس سرزندگی می دهند. فقط از خودتان بپرسید: «این هفته بیشتر از کجا الهام گرفتم؟» و به آن منبع پرداخت کنید.

این سوال را هر روز یا هر هفته از خودتان داشته باشید، چون منابع الهام بخش مدام تغییر می کنند. برخی از مردم با مشت بسته می بخشند، آن ها پول زیادی نمی پردازند، زیرا می ترسند و دست نگه می دارند. اگر بترسید، ترس بیشتری را جذب می کنید؛ اما اگر ببخشید، با قلبی گشاده باعث بازگشت دوچندان آن می شوید. با عشق ببخشید!

2- روشن و واضح باشید.

بیشتر مردم پول را با باورهای محدودکننده خود پس می زنند مثل «پول بد است.» یا «افراد ثروتمند، شرور هستند.» این باورها حقیقت ندارند، آن ها را از ذهن خود پاک کنید تا پول به سمت شما سرازیر شود. روشن ساختن ذهن یکی از «ناگفته های راز» در قانون جذب است که باعث می شود این قانون همیشه و در هر شرایطی برای شما کار کند.

پس از همه این ها، این قصد و نیت آگاهانه شما نیست که در زندگی تان آشکار می شود بلکه باور و فکری است که در ناخودآگاه شماست. برای مثال وقتی شما ترک سیگار را در سال جدید هدف قرار می دهید، هفته آینده چه اتفاقی رخ می دهد؟ وقتی شما از هدف آگاهانه خود دست می کشید «ناخودآگاه» شما بر این باور است که شما نمی توانید آن را انجام دهید و شما مطابق با هدف خود نبودهاید؛ پس «روشن و واضح» نیستید.

چگونه می توان پول بیشتری جذب کرد؟

به احتمال زیاد در ذهن ناخودآگاه شما باورهای محدودکننده ای درباره پول وجوددارد، مانند «پول پرآزار است»، «پول مشکلات را جذب خواهدکرد»، «پول من را فردی مغرور خواهد کرد»، «پول انسان را حریص می کند» و «افراد پولدار افاده ای هستند».

اگر شما هم، چنین عقاید محدودکننده ای را باور دارید، فکر می کنید بتوانید پول جذب کنید؟ درواقع شما پول نداشتن را جذب می کنید، زیرا باور ناخودآگاه شما (پول بد است)، نیت خودآگاه شما (من اکنون پول بیشتری را به زندگی خود جذب می کنم) را نفی می کند و کنار می زند. آیا عجیب نیست که برخی می گویند: «فیلم راز و قانون جذب کار نمی کند؟»

بدیهی است وقتی شما این باورها و موانع پنهان را برای موفقیت خود روشن می سازید، موفقیت راهی جز رخ دادن ندارد و موانع از بین می روند. من در برنامه صوتی جدیدم «ناگفته های راز»، در مورد روشن بودن صحبت کرده ام؛ کاری که شما در حال حاضر می توانید انجام دهید. پرسش اصلی در مورد باورهایتان است. به یک کاوشگر تبدیل شوید و به دنبال باورهای محدودکننده جذب پول بروید. وقتی موانع درونی خود را از بین ببرید، پول بیشتری جذب خواهید کرد.

3- وارد عمل شوید.

بسیاری از مردم می نیشینند و منتظرند پول مقابل آن ها سبز شود! من به سحر و جادو اعتقاد دارم اما به نقش شما در فرایند جذب پول، بیشتر باور دارم! درواقع به انجام آنچه می تواند راه را برای شما هموار کند، بیشتر معتقدم. مطابق ایده تان عمل کنید و ببینید که پول چگونه به سرعت برق و باد به طرفتان می آید. این ها کلمات مورد علاقه من هستند! اگر همین حالا وارد عمل نشوید، روزی ایده شما فاش شده و پول آن را فرادی دیگر جذب خواهدکرد.

حالا شما چه کار می توانید انجام دهید؟ حرکت به سمت ایجاد ایده ای برای جذب پول بیشتر، حرکت کنید. زمانی که به جای اقدام کردن، در تردیدهای خود گرفتار می شوید و هنوز به خودتان اطمینان ندارید، نشان می دهید که در مورد پول و حق خود برای جذب آن، روشن و واضح نیستید؛ پس همین حالا اقدام کنید و ثروتمند شوید.

4- دلیل داشته باشید.

بسیاری از مردم پول را پس می زنند زیرا احساس می کنند شایستگی آن را ندارند. یکی از راه های اصلی حل این مشکل این است که پول را برای یک «هدف» بزرگ بخواهید؛ وقتی می کوشید حس درونی و ناخودآگاه خود را روشن کنید، هدفی بزرگ تر را برای کسب پول و ثروت تعیین کنید.

من نگرشی مثبت برای پایان دادن به خانه به دوشی در خود ایجاد کردم، به دست آوردن مبلغی هنگفت برای این دلیل، همه محدودیت های موفقیت را  در من از بین برد. من سکه ای از نگرش مثبت خود دریافت نمی کنم، بلکه پول را از راه های دیگری جذب می کنم، مانند ارتباط ها و میلی که در خود ایجاد می کنم. به طور کلی، پول را برای دلیل بزرگ تری بخواهید، تا شخص خودتان؛ این راهی زیبا برای جذب بیشتر پول است، بدون این که آن را فقط برای خودتان بخواهید. تصور کنید زمانی که شما ثروتمندید، بهتر می توانید به خانواده، دوستان، جامعه و حتی جهان کمک کنید.

یکی از دلایل جذب بیشتر پول «مفیدبودن» آن برای همه است؛ نه فقط خود شما. از خودتان بپرسید: «چرا می خواهم پول بیشتری جذب کنم؟!»

5- پشتیبان داشته باشید.

یکی از عاقلانه ترین کارهایی که برای رسیدن به هر هدفی می توانید انجام دهید ایجاد یا پیوستن به یک گروه، با نبوغ فکری است.

من با همکاری بیل هیبلر کتاب «بپیوندید و ثروتمند شوید» را نوشته ام تا به شما یاد بدهم چگونه می توانید یک گروه پیشتیبان ایجاد کنید.

به طور کلی، در کنار افرادی باشید که انرژی و حس الهام بخش شما را بالا نگه می دارند. شما می توانید به تنهایی هم پیشرفت کنید اما وقتی پشتیبان دارید، پیمودن این مسیر آسان تر است. برنامه های صوتی، کتاب ها و دیگر ابزار آموزشی هم می تواند پشتیبان شما باشند.

وقتی درگیری ذهنی دارید از کتاب ها و نوارهای آموزشی، الهام بخش کمک بگیرید تا انگیزه تان افزایش یابد. من کتاب ها و مطالب فراوانی در این زمینه ارائه داده ام، فقط به این دلیل است که برای موفقیت در هر مرحله از این مسیر، سرمایه گذاری کرده ام. من برنامه صوتی «ناگفته های راز» را برای کمک به درک عملی قانون جذب ارائه کرده ام و همه این ها پشتیبانی برای کمک به جذب پول بیشتر است.

چگونه می توان پول بیشتری جذب کرد؟

6- سپاسگزار باشید.

به خاطر پول و ثروت فعلی خود شکرگزار باشید؛ حتی اگر ثروت چندانی ندارید! خواهید دید که پول بیشتری جذب خواهید کرد. حس قدردانی سیگنالی می فرستد که برای شما چیزهای بیشتری برای شکرگزاری به ارمغان می آورد.

با آنچه در این لحظه می تواند برای آن سپاسگزار باشید، شروع کنید. من خانه ای نداشتم  و در حالی که فقر را تجربه می کردم این تمرین را با سپاسگزاری برای داشتن یک مداد شروع کردم! وقتی من حس سپاسگزاری واقعی را تجربه کردم، حس و انرژی آن به زندگی ام منتقل شد و سپاسگزاری ام را بیشتر و بیشتر گسترش دادم. امروز موارد بسیار زیادی برای سپاسگزاری دارم؛ از خانه و ماشین گرفته تا کلکسیون گیتارم؛ اما همه این ها با یک مداد شروع شد. به اطراف نگاه کنید و از خود بپرسید: «همین الان برای چه چیزی سپاسگزارم؟»: و سپس حس سپاسگزاری را تجربه کنید.

7- آنچه را دوست دارید، انجام دهید.

هیچ حسی در کاری که از آن متنفرید، وجود ندارد! اگر در حال حاضر کاری را که انجام می دهید دوست ندارید راهی برای لذت بردن از آن بیابید. دنبال کردن آنچه نسبت به آن شور و اشتیاق دارید، بزرگ ترین راز جذب ثروت است. دانی داچ، دونالد ترامپ، بیل گیتس و بسیاری از افراد موفق دنیا هم بر این باورند که «شور و اشتیاق» در کنار مواردی که گفته شود، جواز استقلال مالی شماست. من درزندگی کاری خودم، وقتی برای شرکت هایی کار می کردم که کارم را دوست نداشتم، راه هایی برای آنچه دوست دارم، پیدا می کردم؛ برای مثال اولین کتابم را در ساعت ناهار در چنین شرکت هایی نوشتم. آخر هفته ها هم کتابم را می فروختم.

با گذشت زمان، انجام دادن کار مورد علاقه ام تمام زندگی ام شد و امروز هر لحظه از زندگی ام شگفت انگیز است. دوست دارید چه کاری انجام دهید؛ حتی اگر برای آن هزینه ای دریافت نکنید؟ این سرنخی برای آنچه باید انجام دهید است و البته یافتن راه هایی که باید صرف آن کنید.
شما می توانید با دوست داشتن، پول بیشتری جذب کنید.

در نهایت منتظر موفقیت باشید! انتظار این را داشته باشید که همین الان پول جذب کنید و بگویید: «تعجب می کنم این همه پول امروز چگونه به سمتم می آید؟!»

این امر مغز شما را نسبت به یافتن فرصت ها هوشیار نگه می دارد و شما پس از آن به اقدامی جسورانه دست می زنید.

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *