خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن آب دهان، معنی آب دهان در خواب

تعبیر خواب دیدن آب دهان، معنی آب دهان در خواب

دیدن آب دهان در خواب بسته به این که آب دهان کجا میریزد تعابیر گوناگونی دارد. جابر مغربی میگوید  اگر کسی ببیند آب دهان به او می اندازن یعنی به اها خانه وی تعنه می زنند و اگر ببیند به آب دهان خون آویزان است یعنی مال حرام میخورد و خیلی دروغ می گوید.

محمد بن سیرین می گوید: اگر ببیند آب دهان می اندازد یعنی حرفی که میزند حلال نیست و اگر در خواب ببیند که آب دهان را در مسجد می اندازد یعنی در مورد دین سخن می گوید و به هر مکانی که آب دهانش را بیندازد مثلا اگر آب دهانش را روی دیوار بیندازد یعنی پولی را در راه رضای خدا خرج میکند.
درمان-زخم

اگر آب دهان به ديوار افكند، دليل كه عهد بشكند يا قسم دروغ گويد.ابراهيم كرماني گويد: اگر آب دهان گرم بود، دليل درازي عمر است، اگر سرد بود، دليل مرگ است، اگر سياه بود غم و اندوه است، آب دهان زرد دليل بيماري است.
اگر بيمار بلغم از دهان به زمين افكند، دليل كه از بيماري شفا يابد. اگر ديد بلغم از گلو بيرون آور و به آستين بگرفت، مال خود بر عيال هزينه كند.
آبی که از دهان خشک بیاید نشانه فقر است و لعاب دهان چون از دهان بيرون آيد، بي آن كه جامه را بيالايد، عملي است كه بگويد، اگر لعاب خون باشد، دليل است كه عملي باطل و دروغ گويد.

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *