خانه / تعبیر خواب / تعبیر و معنی دیدن آسیاب در خواب

تعبیر و معنی دیدن آسیاب در خواب

تعبير آسياب در خواب بر پنج وجه است پادشاه،رئيس،ثروت،مرد دلير

آسياب در خواب به مفهوم جنگ ، دشمني و دعوا استاگر خود را در آسياب ببينيد ، تعبيرش آن باشد که با کسي به نزاع بر خواهد خاست اگر در خواب ببيند که در آسياب خودش است ، در دعوا پيروز مي شود اگر ببيند به تماشاي آسياب بي غله ايستاده است ، دليل آن باشد که به سفر مي رود اگر سنگ آسيابي را فلزي ببيند ، دليل جنگ و پيکار است اگر آسيابي که ديده است ، از شيشه باشد ، او را با زنان جنگ و دعوائي در ميان باشد اگر ببيند سنگ و آهن آرد مي کرد ، جنگ سختي در پيش است اگر ببيند آسياب را با دست مي گرداند ، دلالت دارد بر آنکه او شريک بي رحمي باشد که با وجود آن شريک کارش به سامان نمي رسد اگر ببيند آسياب را خراب مي کرد ، چيزي منسوب به آسياب خراب خواهد شد اگر آسيابان را در خواب ببيند ، تعبير آن نيکوست چرا که آسيابان در خواب مردي باشد که رزق و روزي مردم به دست اوست اگر ببيند آسياب جز با دست مي گردد و آرد خوب از آن حاصل مي شود ، نعمت و کامراني براي آسيابان و مردم است

 

حضرت دانيال گويد: اگر بيند كه در آسياب غله برد و آرد همي كرد، دليل كند كه از خداوند آسياب بدو خير و منفعت رسد. اگر بيند كه آسياب بشكست و از كار بيفتاد، دليل كند كه خداوند آسياب هلاك گردد. اگر بيند كه سنگ آسياب بشكافت يا خللي در وي پديد آمد، دليل كه در معيشت خداوند آسياب سستي و خللي پديد آيد. اگر بيند كه سنگ آسياب را كسي بدزديد، دليل كند كه خداوند آسياب منفعت و مضرت شود.

محمد بن سيرين گويد: ديدن اسياب به خواب جنگ و خصومت بود. اگر كسي خود را در آسياب بيند، دليل كند كه او را با كسي جنگ و خصومت افتد، و اگر داند كه آسياب مُلك او بود، آسياب تر بود و اگر در آسياب غله نداشت، ليكن نگاه مي كرد كه آسياب چگونه مي گردد، دليل كه به سفر شود.اگر بيند كه سنگ آسياب از مس يا برنج يا از آهن بود، اين جمله دليل بر جنگ و كارزار بود.

of-mill

اگر بيند كه سنگ آسياب از آبگينه بود، دليل كند كه خصومتش با زنان بود. اگر بيند كه در آسياب سنگ و آهن به جاي غله آرد مي كرد، دليل كند كه او را با كسي جنگ و خصومت سخت افتد. اگر بيند كه آسياب را به دست مي گردانيد، دليل كند ه او را انبازي سخت دل بود و به واسطه او كارش به نظام باشد. حضرت امام جعفرصادق فرمايد: آسياب درخواب ديدن بر پنج وجه بود: اول: پادشاه، دوم: رئيس، سوم: توانگري، چهارم: مرد دلير، پنجم: خوانسالار پادشاه.
ديدن به جايگاه آسياب جاي رئيس بزرگ بود. اگر بيند كه آسياب را همي خراب مي كرد، دليل كه اندر آن چيزي كه به آسياب منسوب است خراب گردد.

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *