خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن آهن ربا، معنی آهن ربا در خواب

تعبیر خواب دیدن آهن ربا، معنی آهن ربا در خواب

آهنرُبا اشیایی هستند که میدان مغناطیسی تولید می کنند. آهنربا جهت جداسازی ضایعات آهنی در صنایع مختلف کاربرد دارد و در انواع مختلف دستی،الکتریکی، دائم و … وجود دارد.

1ـ دیدن آهن ربا در خواب، نشانه آن است كه با چیدن مقدماتی منطقی برای پیشرفت خود در زندگی، راهی باز خواهید كرد.

2ـ اگر دختری در خواب احساس كند آهن ربایی او را به سمت خود جذب می كند، نشانه آن است كه در خانواده او تحولاتی صورت خواهد گرفت كه موجب شادمانی او و اعضای خانواده اش خواهد شد.

50065_292

لوک اویتنهاو می گوید : دیدن: دوستانی جدید خواهی داشت پیدا کردن : عاشق خواهید شد 1ـ دیدن آهن ربا در خواب ، نشانة آن است كه با چیدن مقدماتی منطقی برای پیشرفت خود در زندگی ، راهی باز خواهید كرد. 2ـ اگر دختری در خواب احساس كند آهن ربایی او را به سمت خود جذب می كند ، نشانة آن است كه در خانوادة او تحولاتی صورت خواهد گرفت كه موجب شادمانی او و اعضای خانواده اش خواهد شد  .

ابراهیم كرمانی گوید: هر آهن كسی به خواب بیند كه آن به سبب صلاح دارد، از منسوب پادشاه بود. و اگر بیند كه آهن از سنگ بیرون می آورد، دلیل كند ه او را سختی پیش آید. جابر مغربی گوید: اگر كسی به خواب بیند كه آهنگری می كرد و نه اهل آن كار بد، دلیل كه او را با كسی خصومت افتد و اگر آهنگر بود، دلیل است كه بر خیر و منفعت و بعضی از معبران گفته اند: آهنگر به تاویل، پادشاه بزرگ بود و دادگر.

محمد بن سیرین گوید: دیدن آهنگر به خواب ، چون بازگردد و اگر بیند كه اهن یا مس همی گداخت، دلیل كند كه این كس مردمان غیبت كند و زشتی گوید. حضرت امام جعفر صادق فرماید: هر چیز كه از آهن به خواب بیند، كه از سوزن بود، آنهم منفعت و قوه و ولایت و توانائی و ظفر یافتن بر دشمن بود. یوسف نبی علیه السلام گوید: دیدن آهن ومس و روی و ارزیروغیران تعلق به منفعت دنیا دارد دیدن آهن قوت ظفر بود

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *