خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن آینه، معنی آینه در خواب

تعبیر خواب دیدن آینه، معنی آینه در خواب

لوک اويتنهاو مي گويد :

آئينه : خبرهاي ناخوشايند ، اتفاقات شوم
شکستن آینه : با اميدهاي خود خداحافظي کنيد

محمد بن سيرين گويد: آيينه در خواب جاه و ولايت بود. اگر بيند كه آيينه به كسي داد، دليل كند ه مال و متاع خويش پيش كسي نهد. اگر بيند كه در آيينه سيمين نگاه مي كرد، دليل كه ازحرمت و جاه خويش كراهت بيند، زيرا كه معبران آيينه سيمين رامكروه بينند و دانند.
تعبیر خواب آینه آینه در خواب دوست و همدم و یار و مونس بیننده خواب است. نگریستن در آینه خوب است چنان چه بیننده خواب خودش را ببیند. اگر بیننده صورت خودش را ببیند خداوند به او پسری عنایت می فرماید و چنان چه سن فرزند داشتن او گذشته باشد از جانب فرزندش به او سود می رسد و این فرزند غالبا باید پسر باشد.
438213_05dlA7UO

اگر زنی چهره خودش را در آینه ببیند خداوند به او دختری عنایت می فرماید یا از جانب فرزند به او سود می رسد و محبتی چشمگیر می شود. اگر آینه داشتید و آن را در عالم خواب به دیگری دادید نشان آن است که از مال خود بذل می کنید یا موجباتی فراهم می آورید که دیگری به درآمد و پول خوبی می رسد. چنان چه آینه ای که دارید قاب نقره داشته باشد بی حرمت می شوید زیرا معبران اسلامی داشتن آینه نقره را مکروه دانسته اند.

عده ای از معبران نگریستن در آینه را نشان غرور و خود خواهی می دانند. پنهان کردن آینه عیب پوشی خویش است. امام صادق _ ع _ می فرماید اگر دختری در آینه نگاه کند شوهر می کند و نزد شوهر عزیز و گرامی می شود و چنان چه آن دختر ببیند که مردی بیگانه آینه ای به او می دهد و در چهره او نگاه می کند به دیدن دوستی غایب خشنود می گردد.

محمد بن سیرین گوید: اگر بیند كه بی آن كه گرد آهو رود، آهو بیفكند، دلیل كنیزكی یا زنی را دوشیزگی ببرد. اگر بیند كه آهو وقت شكار بیفكند، دلیل كه غنیمت یابد. اگر بیند ه آهو در خانه او بِمُرد، دلیل كه از جهت زن، غم و اندوه به ا و رسد. اگر بیند كه آهو را به سنگ یا تیز زد، دلیل كه سخن ناسزا گوید زنی را.

جابر مغربی گوید: اگر بیند بچه آهو را گرفت یا كسی بدو داد، دلیل كند كمه وی زا از كمنیزكی فرزند آید.

حضرت امام جعفر صادق فرماید: دیدن آهو در خواب بر چهار وجه بود. اول: زن، دوم: كنیزك، سوم: فرزند، چهارم: منفعت از زنان.
  1ـ دیدن آهو در خواب تعبیر خوبی دارد ، برای افراد جوان نشانة دوستیهای پاك و عمیق است.

برای افراد متأهلنشانة زندگی آرام و دور از دغدغه است. 2ـ اگر خواب ببینید آهو شكار كرده اید ، علامت آن است كه در دست دشمن گرفتار خواهید شد و در اهداف خود شكست خواهید خورد.

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *