خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن گل، معنی گل در خواب

تعبیر خواب دیدن گل، معنی گل در خواب

تعبیر خواب گل چگونه است؟

اگر در خواب گل دیده اید باید بدانید معنی اش با توجه به نوع خواب تغییر می کند.اما از معبران روایت شده است که دیدن گل در خواب به معنای آوردن فرزند و یا خبر از دوستی که مدت ها است از آن هیچ اطلاعی ندارید.

دیدن گل در خواب از نظر معبران نیکو است اما اگر این خواب به گونه ای دیگر باشد،ممکن است به دیگر معنایی تغییر کند.

گلل

در این قسمت تعابیری را از معبران برای شما دوستان عزیز آورده ایم:

ديدن گل به خواب به این صورت است: فرزند.دوست.مردي دارای همت.كنيزك. غلام. نامه.

اگر بيند درخت گل در خانه داشت،یعنی به سبب فرزند خرم گردد.

اگر گل ها را از هر نوع شكفته بيند، دليل كه از خويشان شاد گردد.

و ديدن گل در خواب، دليل بر مردي دون همت بود كه با كس وفا نكند يا نامه كه از غايت برسد.

ديدن گل ها به خواب بر دو وجه باشد. آن كه بر درخت بود. آن كه از درخت جدا بود و گلي كه آن بقائي نباشد، ديدن آن درخواب، دليل غم و انديشه بود. اگر بي وقت بيند، دليل مصيبت به سبب فرزند است و چون گل را از درخت جدا بيند، دليل غم و گريست بود.

ديدن گل به طور عام در خواب خوب است به خصوص اين که فقط گل ببينيم و نوع آن را تشخيص ندهيم و شناسائي نکنيم ولي اگر گل را شناختيم و به خاطر خود سپرديم بايد در اين کتاب به دنبال تعبير اختصاصي آن باشيم. معبران نوشته اند گلي که بر شاخه نباشد چون دوام و بقا ندارد و زود پژمرده و پرپر مي شود شادي زودگذر و غم و اندوه است اما عقيده کلي اين است که ديدن گل به طور عام در خواب خوب است و چنانچه ببينيم در خانه ما درخت گلي هست مسرور و خوشحال مي شويم يا به ديار دوستي که مشتاق او هستيم توفيق مي يابيم.

گل محمدي و گل رز از همه گل ها خوب ترند. در مورد شقايق که کم دوام ترين گل هاست خوب ننوشته اند همين طور در مورد گل هاي پائيزي مثل زنبق و کوکب و اختر . در مورد گل هاي زرد رنگ نيز معبران حسن نيت نشان نداده اند به خصوص گل( سيب زميني ترشي) که در خانه ها و مزارع غالبا به طور خودرو مي رويد. اين گل را نوعي بيماري مزمن دانسته اند.دوستان امیدواریم همیشه خواب هایتان مانند گل زیبا و رویاهایتان بلند باشد.

 

تعبیر گل به خواب دیدن – ایران ناز
www.irannaz.com/scored-interpreted-the-dream.html
تعبير خواب به روايت امام جعفر صادقديدن گل به خواب شش وجه بود اول فرزند دوم دوست سوم مردي دون همت چهارم كنيزك پنجم غلام ششم نامهتعبير.
تعبیر خواب گُل – تعبیر خواب – آکاایران
www.akairan.com/sleep/sleep/15014.html
گُل درخت گُل در خواب های ما زنی خوب است که به تعداد گُل هایش فرزندان خوب و برومند می آورد. دیدن گُل به طور عام در خواب خوب است بخصوص این که فقط گُل ببینیم و نوع آن …
تعبیر خواب گُل – تعبیر خواب جامع و کامل – xxs.ir
khab.xxs.ir/گُل/
امام صادق علیه السلام می فرمایند: اگر در خواب بیند که از غرقاب گل بیرون آمد وخود را شست از غم نجات می یابد ديدن گل وگیاه به خواب شش وجه بود. اول.
تعبیر خواب:گل – پیچک
pichak.net/fun/tabir/26/26.php
محمدبن سيرين گويد: ديدن گل ها به خواب بر دو وجه باشد. اول: آن كه بر درخت بود. دوم: آن كه از درخت جدا بود و گلي كه آن بقائي نباشد، ديدن آن درخواب، دليل غم و انديشه بود.
تعبیر خواب گل (گیاه) – پرشین فال
www.persianfal.com/tabir/tag/تعبیر-خواب-گل-گیاه/
محمد بن سیرین گوید : دیدن گل ها به خواب بر دو وجه باشد. اول: آن كه بر درخت بود. دوم: آن كه از درخت جدا بود و گلی كه آن بقائی نباشد، دیدن آن درخواب، دلیل غم و اندیشه بود.
تعبیر خواب گل – معنی دیدن گل در خواب – آلامتو
www.alamto.com › تعبیر خواب › تعبیر خواب گ
تعبیر خواب گل,دیدن گل در خواب,تفسیر خواب گل,معنی دیدن گل در خواب, درخت گل در خواب های ما زنی خوب است که به تعداد گلهایش فرزندان خوب و برومند می آورد. دیدن گل …
کامل ترین و بهترین مرجع برای “تعبیر خواب گل”رز و سرخ و …
www.bisms.ir › تعبیر خواب
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ه‍.ش. – تعبیر خواب دیدن درخت گل در خانه خوشحالی است و یا دیدن دوستی است که از دیدنش خوشحال می … تعبیر خواب گل , تعبیرخواب گل , گل در خواب دیدن …
تعبیر خواب گل – 2 | تعبیر خواب – حرف گ – مجله اینترنتی …
sootak.ir/تعبیر-خواب/تعبیر-خواب-حرف-گ/تعبیر-خواب-گل-2.html
محمدبن سيرين گويد: ديدن گل ها به خواب بر دو وجه باشد. اول: آن كه بر درخت بود. دوم: آن كه از درخت جدا بود و گلي كه آن بقائي نباشد، ديدن آن درخواب، دليل غم و انديشه بود.
تعبیر خواب گُل | تعبیرستان
www.tabirestan.com/index.php?id_title=10&id_content=52887
فهرست این تعبیر: تعبیرهای کلی گُلهای فراوان اهدای گل سایر موارد … ابن سیرین می‌گوید: تعبیر خواب گل ها بر دو نوع است: یکی گلهایی روی شاخۀ بوته می‌باشند …. من خواب دیدم که در شب نزدیک یک حصار یک گل سرخ بسیار کوچک ولی شکفته در خاک …
تعبیر دیدن گل در خواب – همراه با علم
baelm.net/tag/تعبیر-خواب،تعبیر-دیدن-گل-در-خواب،تعبی/
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. – تعبير خواب به روايت امام جعفر صادق ديدن گل به خواب شش وجه بود. اول: فرزند. دوم: دوست. سوم: مردي دون همت. چهارم: كنيزك. پنجم: غلام. ششم: نامه. تعبير …

درباره ی بهار ب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *