خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن قطار، معنی قطار در خواب

تعبیر خواب دیدن قطار، معنی قطار در خواب

منوچهر مطیعی تهرانی می‌گوید:

چنان چه دیدید خودتان سوار قطار هستید و از پنجره آن به بیرون نگاه می‌کنید و مناظری را می‌بینید که از پیش چشم شما می‌گذرند تحولی بنیادی در زندگی شما پدید می‌آید. وضع شما از آچه هست بهتر نخواهد شد اما تحولی بی تردید اتفاق می‌افتد.

وفتی سوار قطار می‌شویم البته خودمان می دانیم که به کجا می‌خواهیم برویم ولی اگر قطار مسیر خود را تغییر دهد از شهر و دیار دیگر سر در می‌آوریم که با مقصد ما فاصله ای زیاد دارد. در زندگی نیز هدف ما مشخص است و می‌کوشیم که به سعادت برسیم ولی در زندگی ما را به جایی می‌برد که نمی‌خواهیم.
گاهی این تحول و تغییر مسیر ارادی است و گاهی غیر ارادی. آن چه غیر ارادی است در خواب به صورت قطار و سوار شدن در قطار ظاهر می‌شود و به ما هشدار و بینایی می‌دهد. اگر در خواب دیدید که ایستاده‌اید و قطار از راه می‌رسد و قطار حرکت می‌کند و یا از دور حرکت یک قطار را می‌بینید سفری برای شما پیش می‌آید.
مشاهده قطار در هر حالت به شرطی که سوار آن نباشید صرفاً یک مسافرت است که بیننده خواب می‌رود. زمان سفر شما به دوری و نزدیکی قطار از شما مربوط است و طول سفر به اندازه قطار و کوپه‌های آن.

لوک اویتنهاو می گوید :

ایستگاه قطار : مسافرت کوتاه

تماشای ایستگاه قطاراز دور : یک مهمان ناخوانده

65356_889

آنلی بیتون:
شنیدن صدای سوت قطار در خواب، علامت آن است که با قبول پیشنهادی غیر منتظره در زندگی پیشرفت خواهید کرد.
شنیدن صدای قطاری که هر دم به شما نزدیک می‌شود، نشانه آن است که در کشور تغییراتی رخ خواهد داد که برای تمام سطوح جامعه مطلوب و سودمند است.

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *