خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن برزنت، معنی برزنت در خواب

تعبیر خواب دیدن برزنت، معنی برزنت در خواب

رزنت یک پارچه ی مستحکم، منعطف و ضدآب است که معمولا از پارچه‌هایی مانند کرباس و یا پلی استر با روکش یورتان و یا پلاستیک هایی مانند پلی اتیلین ساخته می‌شود.

برزنت به دو صورت پنبه و پلی استر پنبه است .سایز بندی این نوع پارچه درعرض های ۱۰۰ تا ۲۰۰ سانتی متر موجود می باشد. با توجه به نیاز و سفارش از وزن ۲۲۰ الی ۷۴۰ گرم بر متر مربع موجود است. برزنت با نام های یک لا نخ تا شش لا نخ است به صورت های برزنت موادی, برزنت خام ، برزنت چاپی, برزنت آهاری, برزنت های خطی یافت میشود.

در دوخت چادر های مسافرتی استفاده از پارچه های ضد آب اهمیت زیادی دارد. یکی از بهترین این انواع، پارچه های برزنتی هستند. با شروع فصل بارندگی و آغاز مسافرت ها استفاده از چادر های مسافرتی بیشتر می شود. پارچه های برزنتی در دوخت پرده های ضخیم و عایق حرارت، روکش اتومبیل ها و ساک و کیف های مختلف و به طور کل در هر جا که ضخامت در مقایسه با ظرافت اولویت دارد مورد مصرف قرار می گیرند.

این جنس پارچه در طرح های ساده و خط دار فراوان تر هستند. برخی از تولیدی ها و نساجی ها بسته به نیاز بازار و همچنین سفارشاتی که می گیرند ، اقدام به بافت آن پارچه می کنند. تولیدی های بزرگ و نساجی های بافنده برزنت ، انواع مختلف از این پارچه را تولید و به بازار مصرف عرضه می دارند.

dream-interpretation157

آنلی بیتون:

1ـ دیدن پارچة برزنت در خواب ، علامت روبرو شده با سردی و خیانت است .

2ـ اگر خواب ببینید پارچة برزنت خرید و فروش می كنید ، علامت آن است كه معاملاتی مشكوك خواهید داشت .

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *