خانه / تعبیر خواب / تعبیر خواب دیدن بلوز، معنی بلوز در خواب

تعبیر خواب دیدن بلوز، معنی بلوز در خواب

لوک اويتنهاو میگويد : بلوز : تغييرات خوشايند کثيف : بيماریو فلاکت پاره پاره : شکست شستن آن : مراقب خوشنامیخود باشيد

محمدبن سيرين گويد:
اگر ديد لباس تابستان به زمستان پوشيده بود، دليل كه به قدر لباس مالش زياده شود. اگر ديد لباس زمستان به تابستان پوشيده بود، دليل ترس است. اگر زني به خواب ديد كه لباس مردان پوشيده بود، دليل منفعت بود.

ابراهيم كرماني گويد:
اگر بيند در تن او لباس مهتران بود، دليل بزرگي بود. اگر بيند لباس فاسقان داشت، دليل معصيت است. اگر ديد كه لباس سلاطين پوشيده بود، دليل كه كارش به نظام گردد.

جابرمغربي گويد:
اگر لباس پادشاهان داشت، دليل كه از پادشاه منفعت يابد. اگر بيند لباس علماء داشت، دليل است كه از علماء بهره مند گردد. اگر بيند كه لباس صوفيان داشت از دنيا دست بدارد. اگر بيند كه لباس توانگران داشت دليل كه درجمع مال حريص بود. اگر بيند كه لباس ترسايان و جهودان داشت، دليل كه بيننده ميل به ايشان شود.

حضرت امام جعفر صادق فرمايد:
ديدن لباس درخواب هفت وجه است.
اول: دين پاك.
دوم: توانگري (ثروتمند شدن).
سوم: عز و جاه (عزت و مقام).
چهارم: منفعت.
پنجم: عيش خوش (زندگي خوش و مرفه).
ششم: عمل.
هفتم: عدل و عدالت.

images

منوچهر مطيعي تهراني گويد:
اگر در خواب ببينيد لخت هستيد و لباس بر تن نداريد دچار وحشت و هراس مي شويد و موردي پيش مي آيد که احساس ضعف و ناتواني مي کنيد. اگر از کسي در خواب لباس خوبي بگيريد يا از فروشگاهي لباس شيک و آبرومندي بخريد نشان آن است که حرمت شما زياد مي شود و امنيت حاصل مي نمائيد ولي اگر کسي به شما لباس فقيرانه اي بدهد به قدر نفرت و کراهتي که در شما پديد مي آيد زيان مي کنيد و آسيب مي بينيد. اگر ببينيد لباس غواصي پوشيده ايد ريسک مي کنيد و دست به يک آزمايش بزرگ مي زنيد و براي تحصيل چيزي که دوست داريد و مي طلبيد به استقبال خطري مسلم مي رويد. اگر ببينيد لباس زنانه پوشيده ايد آبروي شما مطرح مي گردد و به شما تهمت مي زنند يا در دادگاهي مورد سئوال و مواخذه قرار مي گيريد. اگر زني در خواب ببيند که لباس مردانه پوشيده کار و وظيفه اي دشوار به عهده او واگذار مي شود يا داوطلبانه مي پذيريد. اگر در خواب بببينيد که چندين دست لباس داريد تکليف و وظيفه و تعهدات شما زياد مي شود. اگر در خواب ببينيد لباستان تنگ است و در فشار قرار مي گيريد و اين فشار يا شغلي است يا خانوادگي. اگر در خواب ببينيد لباس راحت و گشادي پوشيده ايد فراغت مي يابيد يا روزي شما فراخ مي شود.

لوک اويتنهاو مي گويد :
لباس
تميز : احترام
خريدن لباس : خوشبختي
لباس کهنه : افتخار
لباس خواب : ازدواج ناگهاني

آنلي بيتون مى‏گويد:
۱ـ اگر در خواب لباسي كهنه و مندرس يا تميز و مرتب ببينيد ، نشانة آن است كه در تعهدات خود با شكست مواجه خواهيد شد .
۲ـ اگر لباس گرانبهاي و قديمي در خواب ببينيد ، نشانة آن است كه اقبال به شما رو مي كند هر چند كه با ايده هاي نو مخالفيد .
۳ـ اگر در خواب لباسي قديمي را بپسنديد ، علامت آن است كه از زمان خود سريعتر پيش مي رويد و در اين راه با حوادثي نو و عشقي ديگر آشنا خواهيد شد و در اثر اين برخوردها شخصيت شما بكلي دگرگون خواهد شد .
۴ـ اگر خواب ببينيد جامه اي سفيد بر تن خود داريد يا جامه بر تن ديگري است ، علامت آن است كه زندگي متلاطمي در پيش رو خواهيد داشت و با هر تغيير و تحول ، اندوه شما شدت بيشتري خواهد گرفت .
۵ـ اگر خواب ببينيد با فردي سفيدپوش قدم مي زنيد ، علامت آن است كه شخص مورد نظر مضطرب و بيمار خواهد شد . اما اگر آن فرد دختر يا كودك باشد ، نشانة آن است كه در يكي از فصول سال زندگي راحت و آسوده اي خواهيد كرد .
۶ـ اگر خواب ببينيد لباسي سياه بر تن كرده ايد ، نشانة آن است كه با فردي بداخلاق دمخور خواهيد شد و مشاجره ها و دعواها با او خواهيد كرد .
۷ـ اگر در خواب لباس زرد رنگ ببينيد ، علامت آن است كه در امور زندگي موفق خواهيد شد و در مسائل مالي پيشرفت خواهيد كرد . اما اگر اين لباس زردرنگ به روحي ماند كه به نرمي در نوري حركت مي كند ، درست تعبيري برخلاف آنچه در سطرهاي بالا آمد ، دارد .
۸ـ اگر در خواب لباسي به رنگ آبي ببينيد ، نشانة آن است كه با تلاش و زحماتي كه مي كشيد به آرزوهاي خود خواهيد رسيد ، و در اين راه دوستاني باوفا به حمايت از شما برخواهند خاست .
۹ـ اگر در خواب لباسي به رنگ قرمز تند ببينيد ، نشانة آن است كه خواسته هاي خود را تغيير مي دهيد و به اين وسيله از دست دسمناني جدي مي گريزيد .
۱۰ـ ديدن لباس سبز در خواب ، نشانة اميد و خوشبختي و شادماني است .
۱۱ ـ اگر در خواب لباسهاي رنگارنگ ببينيد ، نشانة آن است كه در عقايد شما تضاد به وجود خواهد آمد .
۱۲ـ اگر خواب ببينيد لباسي نامناسب پوشيده ايد ، علامت آن است كه به آنچه خواهانش هستيد ، ترديد داريد ، و ممكن است به خاطر ترديد مرتكب اشتباه شويد .
۱۳ـ اگر فرد پير يا جواني را در خواب ببينيد كه لباسي برازنده بر تن داريد ، علامت آن است كه به اين افراد علاقة چنداني نداريد .
۱۴ـ اگر خواب ببينيد زني در لباس خود ناراحت است ، علامت آن است كه براي رسيدن به موفقيت احتماعي مناسب تر با هم چشمي ديگران روبرو خواهيد شد .
۱۵ـ اگرخواب ببينيد از لباس ديگران تعريف مي كنيد ، دلالت بر آن دارد كه از حسادتهاي نزديكان مي ترسيد .
۱۶ـ اگر خواب ببينيد گوشه اي از لباستان پاره يا مندرس شده است ، علامت آن است كه در عشق يا امور مربوط به كار ، مضطرب هستيد .
۱۷ـ اگر خواب ببينيد زني لباس سياه بر تن دارد ، نشانة آن است كه اندوه و نوميدي را از خود دور خواهيد ساخت .
۱۸ـ اگر دختري خواب ببيند زني جامه اي قرمز بر تن دارد ، علامت آن است كه رقيبي در عشق بر او چيره خواهد شد . رقيبي كه او هرگز با خود قابل قياس نمي دانست .
۱۹ـ فردي كه در خواب ، لباس مي بيند بايد دقت كند كه آيا همه چيز در خواب او طبيعي بوده است يا نه ؟ اگر چهره ها غريب به نظر برسند و نور بيش از حد معمول باشد ، هر چند رنگها درخشان به نظر برسند ، خواب او تعبيري اين گونه خواهد داشت ، او در عملي كردن نقشه اي با ارزش خطا خواهد كرد

2 Comments

درباره ی ترسور آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *